Ce trebuie să facă persoanele vaccinate care nu își pot descărca certificatul de vaccinare

Coordonatorul al Campaniei Naționale de Vaccinare Anti-COVID-19, Valeriu Gheorghiță, a declarat astăzi într-o conferință de presă ce trebuie să facă oamenii care s-au vaccinat sau ale căror date au fost suprascrise, în locul lor regăsindu-se alte persoane.

Pentru această situaţie, există un număr de call-center, disponibil la nivel naţional: 021.414 4425, acolo se vor obţine toate informaţiile. Din punct de vedere practic, se trimite copie după adeverinţa de vaccinare şi copie după cartea de identitate, acolo se verifică dacă persoana respectivă este în Registrul Electronic Naţional al Vaccinării, se identifică centrul, pentru că pe adeverinţă se menţionează centrul de vaccinare unde a fost vaccinată persoana respectivă, dacă nu figurează în Registrul Electronic Naţional al Vaccinării, se verifică în centrul de vaccinare documentele pe care le-am menţionat şi anume faptul că persoana a semnat consimţământul informat şi a efectuat chestionarul de triaj, practic au fost completate aceste documente, care nu fac altceva decât să ateste că într-adevăr persoană a fost în centrul respectiv şi atunci se reintroduc aceste date în registru şi se poate genera certificatul digital, a afirmat Valeriu Gheorghiţă

Valeriu Gheorghiță : este utilă și doza 3 – booster de vaccin

De asemenea, el a precizat că această situaţie este utilă şi pentru doza de booster deoarece multe persoane vaccinate cu primele două doze nu s-au mai regăsit în sistem când au dorit să o facă şi pe a treia.

Şi în felul acesta se poate efectua şi doza trei, doza de booster, pentru că nu e vorba numai de certificat, sunt multe persoane care aşa au aflat că s-au suprascris datele peste evidenţa lor prin faptul că nu erau recunoscute ca persoane eligibile pentru administrarea dozei de booster, a transmis coordonatorul campaniei de vaccinare.

D.N.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments